آوریل, 2018

  • مارک فورنز طراح-سازنده‌ی ساکن آمریکا است که مجموعه پروژه‌هایی را تحت عنوان «THEVERYMANY» در سال‌های اخیر به اجرا درآورده است. کارهای او متمرکز بر طراحی‌های مبتنی بر کامپیوتر و کدنویسی‌های نرم‌افزاری است. طرح‌های جسورانه‌ی او در تلفیق با ابزارهای طراحی و ساخت دیجیتال ام‌روزی منجر به خلق آثاری عجیب و تأثیرگذار شده است. احتمالاً در آینده مطلبی مجزا در مورد این شخصیت و کارهای […]

  • قالب تکنیک‌های فعلی پرینت سه‌بعدی به دلیل استفاده از متریال‌های محدود و خاص، از تنوع رنگی کمی برخوردارند و در یک پرینت واحد نیز معمولا از یک یا دو رنگ می‌توان به طور هم‌زمان استفاده کرد. این تکنولوژی که تاکنون بیش‌تر متمرکز بر حجم‌سازی و نمونه‌سازی‌ اولیه بوده و کم‌تر بر زیبایی و تنوع ظاهری تأکید داشته، به طور طبیعی برای خیلی از محصولات […]

  • حالا که بهار است و فصل شکفتن، ما هم اولین پست مروری‌مان را از دنیای ساخت دیجیتال با موضوع شکفتن آغاز می‌کنیم! چراغ‌های رومیزی پاتریک جوِن که با ساختی پیچیده و هوش‌مندانه هم‌چون غنچه‌ی کلی می‌شکفد و با بازتر شدن خود نور چراغ را بیش‌تر منتشر می‌کند. ساخته‌ی این هنرمند فرانسوی که دو جایزه‌ی مهم  Red Dot Design و Good Design را هم در سال‌های ۲۰۱۰ […]

Fablab Iran | ۲۰۱۸ آوریل
class="rtl archive date samba_theme samba_right_nav samba_right_align samba_responsive wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1 vc_responsive"